Maakt maatschappelijke waarde beter zichtbaar

Partners

Twiga Communicatie werkt met enkele partners structureel samen. Hieronder een overzicht:

 

Cor Langedijk, CorbizzCor Langedijk webversie

CorBizz is een betrokken, klantgerichte netwerkorganisatie, opgericht in 2007 door Cor Langedijk. CorBizz is inzetbaar voor interim-, project- en verenigingsmanagement in een zorg-, welzijn- of sportomgeving en organiseert vakinhoudelijke scholing en training voor zorgaanbieders in de eerste lijn. Creativiteit, maatwerk, dichtbij en service zijn kernbegrippen waar CorBizz voor staat.
Met Cor Langedijk heb ik veel projecten uitgevoerd waarbij Cor optrad als manager, organisator en verbinder en ikzelf de communicatieparagraaf ter hand nam of de coƶrdinatie van een aantal campagneactiviteiten. Als directeur van het programma Versterking Cliƫntenpositie vroeg Cor mij regelmatig om communicatieadvies en projectwerk. Onze relatie duurt tot de dag van vandaag.

 

Wouter Christiaens, Bureau Christiaens Advies en Coaching Wouter Christiaens Webversie

Sinds 2012 ben ik samen met Bureau Christiaens Advies & Coaching en het bedrijfsonderdeel Vrouw In De Lift van Wouter Christiaens de concurrentie met de gevestigde bureaus aangegaan. Waarom? Omdat wij samen vele jaren ervaring achter de rug hebben, weten wat er speelt in de wereld van zakelijke communicatie en nooit alleen de training uitvoeren die op de plank ligt, maar toevoegen wat de deelnemers en de opdrachtgever willen. Ik heb Wouter leren kennen als een bevlogen en veelzijdige ontwikkelaar van trainingen. Doorgaans werken we in trainingen waarbij ik als hoofdtrainer functioneer en Wouter beurtelings als co-trainer en trainingsacteur. Ik ervaar hem als een zeer nauwgezette ontwikkelaar die geen detail bij de voorbereiding van een training over het hoofd ziet. Zijn trainingsopzetten zijn even ruim als gericht, waarbij er altijd mogelijkheden zijn om een plan B te kiezen als een trainingssituatie daartoe uitnodigt. Dat spreekt mij enorm aan want ik geloof erin dat iedere training een raamwerk moet hebben, maar voor zeker 25% uit maatwerk en improvisatie bestaat. Elke deelnemer is immers een ander mens met andere doelen. Daar hoor je wat mee te doen als trainer, zonder het uiteindelijke doel van de training uit het oog te verliezen.

 

Jos van der Horst, Quanta NpMJos van der Horst webversie

Quanta NpM helpt sinds 1997 non profit organisaties bij het ontwikkelen en versterken van ondernemerschap, marktgerichtheid en klantgerichtheid. Jos van der Horst en zijn medewerkers doen dit vanuit de overtuiging dat non profit organisaties hier beter van kunnen worden. Ondernemerschap, marktgerichtheid en klantgerichtheid kunnen leiden tot meer effectiviteit en kwaliteit, tot een betere uitvoering van de maatschappelijke functie en meer resultaat voor de doelgroep.
Met Jos heb ik een aantal workshops uitgevoerd onder de noemer van ondernemen in de non profit sector en regelmatig werken we samen of ontmoeten we elkaar op de snijvlakken van ondernemen, non profit en sociaal domein.