Maakt maatschappelijke waarde beter zichtbaar

Training De vraag achter de klant

 

 

Voor het aanbieden van producten en diensten is vaak een gesprek met de klant nodig. Hoe pak je zo’n gesprek aan bij onbekende klanten die misschien helemaal niet geïnteresseerd zijn? De training De vraag achter de klant leert je hoe dat gesprek aan te gaan en er optimaal resultaat uit te halen.

Herken je jezelf in deze vragen en overwegingen?

  • Ik word gevraagd om onze nieuwe diensten in de markt te gaan verkopen, maar ik weet helemaal niet wie mijn klanten zijn
  • Ik sta achter wat mijn werkgever doet, maar heb een hekel aan termen als marketing en verkoop. Mijn klanten zijn toch gewoon mensen met een probleem of vraag?
  • Ik voel me niet prettig als ik mijn organisatie en diensten zo zit aan te prijzen, alsof ik per se iets wil verkopen of opdringen. Kan dat niet anders?

Ontdek de vraag achter de klant
De training  leert je om een gesprek met een klant over diensten en producten niet alleen maar uit het oogpunt van verkoop te houden. Een klant is immers een mens en achter elk ‘nee’ zit misschien een heel andere vraag. Door anders te kijken naar klanten kun je betere zakelijke gesprekken voeren. Dat leer je op de training De vraag achter de klant.

Wat levert deze training jou op?

  • Je leert jezelf bondig en goed te introduceren
  • Je leert het gesprek op positieve en plezierige manier aan te gaan en te laten verlopen
  • Je leert uit de reacties van je klant nieuwe vragen of suggesties af te lezen
  • Je leert om te gaan met aanvankelijke weerstanden en kritische vragen

Trainen = rendement + plezier

Deze training is ontwikkeld voor hoogopgeleide professionals en managers. Jouw vragen en behoeften staan centraal. De training leert je niet alleen vaardigheden maar geeft ook achtergronden en theorie mee.
Trainer en trainingsacteur gaan altijd respectvol met je om. Plezier in de training staat centraal, want dat is een voorwaarde voor een effectief leerproces. Optimaal rendement voor jou is het doel.


Opzet
Deze training wordt uitgevoerd door Ronald Jas (Twiga Communicatie) en Wouter Christiaens (Bureau Christiaens Advies & Coaching). De opzet varieert van een eendaagse workshop tot tweedaagse cursus of als individueel coachingstraject. Dat hangt af van je wensen en mogelijkheden.

Interesse?
Bel naar 06 – 49670132 of neem contact op per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.